Friday, April 2, 2010

pEtAnG jUmAaT..

Di manakan azam 2010 aku???

Adakah ianya akan terus berkubur?? Aku puntak pasti..

Tapi tak salah kalo refresh balik azam tu kan..tp aku nk buat azam baru Ni!!!


aku konfius sebenaqnya ni..bos aku puan norihan bagi anak2 buah dia ni (aku, henny n encik najib) handle sorg satu projek. aku bukan konpius pasal pa..cuma nk tulih apa dalam skt nnt.. pastu aku mcm bosan sgt dok tgk sistem smrp ni ja.. lagi pun nnt bila dah setel hantaq spec kat programmer for the whole system..aku nk buat aapa time tuuu..melangut saja kaa... dah la lani pun semua org kata aku dok merilek.. padahai aku dok pulun wat keja..tp saja ja dok wat rilek.. asalkan kerja siap kan..

bila pikiaq2 balik, macam nk amik master..

yesss...amik master.....master in Software Engineering....i likeeeeee..

tapi ada byk jugak kekangan2 yg harus aku hadapi seperti..

a.duwwet

b. anak2

c. kereta

but...di mana ada kemahuan, di situ ada jalan kan...

aku ni cita2 byk sangatt..tapi bila nk tercapai..

No comments:

Post a Comment

.