Thursday, December 15, 2011

jenjalan..

pagi ni task pertama pi hospital melaka untuk uat integration... uat = user acceptance test..
alhamdulillah...berjaya...berkat izin allah swt..
tapi frust la sebab tak sempat pi dengar taklimat sbpa kat opis arini.. 
seb baik buka2 email balik dari melaka tadi, esok pun ada lagi satu sesi sampai isnin..
hurmm..boleh la dengar dengan telinga sendiri pulak..
walau apa pun aku bersyukur pada allah swt..walaupun macam-macam lah kedengarannya..kononnya yang kenaikan gaji january tak dak untung la apa la.. 
tapi takpalah...aku redha ja..bukan senang nak dapat gaji naik seringgit pun.. 
syukur alhamdulillah..rezeki anak-anak..bunyik macam banyak ja naik aku neh!! 
tapi aku naik tak banyaklah kalo nak banding dengan orang lain..hehehe..
gaji pun ciput ja..
takpalah...janji cukup makan.. lama-lama nanti gaji makin naik kot..ameennn..
semoga ada sinar yang lebih begemerlapan untuk aku nanti.. yang penting..
kuatkan usaha untuk bekerja dan memberi output yang berkualiti..
biaqlah diam2 ubi tapi berisi, biaqlah makin berisi makin tunduk macam pokok padi.. huaaaaaaaaaa...
ayat macam pujuk hati sendiri ja kan..
kahkahkahkah...
sapa-sapa yang kerja gomen tuh..slip gaji bulan ni dah buleh tengok dah..kekekeke.. 
buleh lah kot congak2 kot2 ada yang nak beli tv led ka tv lcd ka..
meja makan baru ka..
ataupun masuk dalam asb or tabung haji...
alhamdulillah....

okeh ah..aku nak balik masak2 sambil menenangkan kepala otak aku..
amek mood untuk kemas umah..
esok petang mak aku sampai sini..
huwaaaaaaaa...
umah macam tongkang pecah..
adusssss...
harus tahan telinga kena panahan leteran mak aku nanti..
ya amponnnnnnnn...

2 comments:

  1. Hehe. Bila mak nak sampai baru nak kelam kabut ya? haha. (sama lah kitew..)

    ReplyDelete
  2. kak liza..tu la pasal..kalomak tak mai, rilek ja umah tu bersepah..kakakakaa

    ReplyDelete

.