Tuesday, December 20, 2011

kundur owhh kundur..

sambil menunggu admin resetkan password hrmis aku..
aku sempat lah dulu update blog..ngehngehngeh...
buleh pulak lupa password hrmis..apa daaa..
pagi tadi aku pi hospital port dickson..sesi testing integration..alhamdulillah done....

di saat-saat ini teringat buah kundur yang mak ayah aku bawak mai dari perlis last week..
kekekeke..
nak balik buat sayur buah kundur la malam ni.. 
nak campur2 dengan petola dan suhun pastu tambah udang.. ..
ni ha gambaq buah kundur..


4 comments:

  1. Lama betul tak mkn sayur kundur.. dulu ayah I ada tanam gak. Pastu ada lg satu buah (lebih kurang kundur), dlm dia warna kuning.. time buka posa kami selalu buat serbat bubuh santan..sedappp... lupa plak la nama dia.

    ReplyDelete
  2. MM..mesti buah labu yang lupa nama tu..kekekeke

    ReplyDelete
  3. wah...xpenah mkn dan xpenah masak...
    klu cabaran masterchep, musti tersingkir la aku...

    ReplyDelete
  4. Rita...kakakakakaka.. kalau sedap aku masak, nanti aku hantar g umah ko..
    kalau tak hantar tu..paham2 ja lah kan...masterchef in the making.. kekeke

    ReplyDelete

.