Thursday, February 2, 2012

hari yang ditunggu tunggu

sebenaqnya..hari ni lah hari yang ditunggu-tungu oleh aku sepanjang hampir 3 tahun bekerja dengan sistem dan tanggungjawab yang aku pegang ni..

hari ni sampai sudah hari untuk training peringkat satu malaysia..

alhamdulillah sudah sampai ke tahap ini..
gila ketaq perut2 segala organ dalam badan ni..
aku mohon pada allah swt agar permudahkan segala urusan aku neh...
bos pulak cuti..takpalah...dah tanggungjawab aku kan
mestilah disettlekan ada ker takdak ker bos..
insyaallah, i will do my best...
usaha, doa dan tawakkal...
jangan server down sudah..

jadi cuti 2 hari next week ++ cuti 2 hari ujung minggu adalah masa untuk membuang segala perasaan stress dan masa untuk menghargai diri sendiri ...
aku rasa macam nak pegi kat bukit mana2, then menjerit sepuas hati...

doakan aku sukses bagi training hari ni dan esok..
semoga aku dirahmati dan diberkati olehNYA...
ameennnn...

2 comments:

.