Tuesday, February 14, 2012

siap dahh

yeahh..siap dah key in menda alah banyak niiii...
dah emel kepada yang sepatutnya..bahagia sekali bila dah siap dengan jayanya...

bila kerja dah siap, rest la sat...walaupun banyak lagi dok queue..sabaq ja lahh...
ya allah..ikhlaskanlah hati aku untuk terus sambung buat2 kerja neh..
ha..dah 12.12 tengah hari..nak makan hapa hari ni..
lega betoi la..lidah aku dah oeky dah dari kesan2 lecuran dan ulser..
hampir semingu makan apa pun rasa tawar dan pedih lidah ja..
makan muffin manis tu pun rasa tawar.. sungguh derita... tu lah, nak diet sangat..
hambek.. tetiba takleh nak rasa kesedapan makanan..huwaaa...
teruih mak mau diet2 dah..kahkahkah..
alasan..
okeylah nak pi makan dominos...

4 comments:

  1. Replies
    1. esok flight 8.00 malam, tapi dari kol 3 ptg aku gerak g lcct... giler malas nak dok opis...hahahaa

      Delete
  2. uikss.. p honeymoon ka...??? ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat, honeymoon tak pernah wujud dalam kamus hidup aku..
      aku pi urusan kerja..okeylah dapat beli baju batik manik2 lip lap2...hahahaa

      Delete

.