Friday, February 10, 2012

kesejukan melanda

selamat pagi jumaat yang mulia...
yeahhh...jumaat yang sentiasa dinantikan oleh aku..
walaupun minggu ni kerja 3 hari ja pun, tetap dok macam ni gak..kakakaka..
ketung ketang ketung ketang tekan keyboard ni, 
kerja meng key in benda alah ni tak siap2 pun dah 3 hari beb..baru masuk isu no 66..
kakakakaa... gila banyak isu...
kat opis aku ni, sejuk yang ammatttt sejuk..
hurmm... pakai selimut pun sejuk lagi gamaknya..

so ...lagi beberapa jam ja nak balik umah habis kerja..
teruk sungguh aku ni kan.kerja tak siap lagi..pastu kol 3 satgi meeting..
lani baru nak pukol 11, aku dah dok kenang2 time pukol 5 nanti..
tak senonoh.. kesian kat aku ni kan.. orang lain semangat ja..aku???
well... aku tetap aku...sambil-sambil buat kerja ni, 
apakata pikiaq2 apa nak buat cuti sabtu ahad neh..

aku plan nak buat muffin cekelat.. so petang ni kena lah p cari barang-barang..
macam biasa..kita pi yummies bakery kat bangi..buleh berangan2 sekali kat dalam tuh..
heeeeeeeeeeeee...padahai nak beli tepung ngan butter ja pun..
kahkahkah...cokelat chip dan lain2 dah ada kat umah dah..
aku memang suka lah pi masuk lepak2 kedai bakery tu..
rasa macam best ja dok usha2 segala butter, cream bagai and bekas2 muffin..
hahahaha..ka aku dah hampir gila..
jangan jadik gila sudah!!!

okey ah..jom sambung wat kerja..
cuti 2 hari ni, hati2 dijalan raya nooo...
sambil bawak kereta jangan dok bersms..
kalo nak gayut tepon sambil driving pakailah handsfree (betoi dak ejaan ni) tuh...
selamat bercuti yer...kakakakaa

12 comments:

  1. sedap... tue hantar kat umah aku...hehehe semah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallahh..pastikan ko ada kat umah esok..kakakaa..kalo tak aku bagi kat jiran ko..

      Delete
  2. Replies
    1. ko tak ke mana2 ker esok cik Rita.. aku call ko dulu, kalo jadik buat muffin la..hahahaa

      Delete
  3. Rajinnya Linda.. oven I dah lama x berasap, anak2 I sampai dah tunjuk2 buku resepi suruh buat cookies.. kena tunggu cuti sekolah la jwbnya, baru ada mood.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, nak lari dari tido petang2, tu yang buat2 rajin..

      Delete
  4. hang ketung ketang tekan keyboard tu..
    kompom buat keja dgn prasaan bosan+malas kan..?? wakakakaka

    ReplyDelete
  5. sedap-sedap mafin ko....dpt fresh from oven lg...tq bebyk weh...nyum-nyum.. tunggu aku cari idea nk membalasnya k....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rita, bekas cupcake tu mengembang macam hapa ja..kahkahkah..bab presentation aku outt..

      Delete

.