Thursday, April 19, 2012

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh..legaaaaaaaaaaaa sat..

huhuhu.. merungut untuk aku hilangkan stress sebenarnya..
tapi kerja mesti tetap kena jalan..

aku bersyukur sebab dapat experience macam ni sebenarnya..
so nanti kalau dapat tempat lain, insyaallah boleh diatasi..
cepatlah aku dapat tukaq
macam2 ragam oiiiiiiiiiiiiiiii...dari pegawai atasan lagi dasyat!

hari selasa aku di hospital klang dan semalam di hospital sungai buloh..
isnin depan ke melaka-hosp melaka, alor gajah then jasin..
perghhh..kat spital sungai buloh ada shahnaz artiss tuu..
shahnaz yang digosipkan dengan sheila amzah tuu..
haihh..buleh lah cuci2 mata sat..
comeyyy, ensem mamat tu...
patutlah jadik retisss...
malu2 mamat tu, asik tunduk ja..
aku rasa dia g melawat sedara kot..
kebetulan wad tu dekat dengan makmal komputer tempat aku bagi training..
ni haa gambaq mamat retis tu..

gambar ihsan pokcik gugel

training 2 hari lepas...harap2 depa paham..
risau sangat kalo depa tak paham..
huhuhu..
i tried my besttt..
sampai nak pecah suara aku..risau kot2 depa tak dengar..
aku harap sangat dapat menjayakan project ni..
walaupun masalah sana sini tapi hidup ini adalah untuk mencari penyelesaian kan!!!..
bukan menyalahkan sesiapa, bukan mengkambing hitamkan sesiapa dan 
bukan membuli sesiapa..

kuatkan hati aku ya allah..
sihatkanlah tubuh badan aku serta kepala otak aku ya allah..
agar segala kekusutan ini dapat aku atasi satu persatu..

caiyookk22222...

I CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I CAN DO OT!!!!!!!!!!!!!!
I CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!!!..





1 comment:

.