Saturday, April 14, 2012

cuti dah nak habis

lagi 2 hari cuti dah abis..huhuhu..sedihnya..
sedihnya nak tinggalkan mak aku yang masih tak okey ni..
kemarin bawak ke kedah medical centre.. try pulak kat situ.. macam mana kesannya??
harap2 better la dari yang before2 ni..
mak..kuatkan semangat okey!!!

berdebar-debar dengan kerja yang bakal aku hadapi isnin nanti..
cuti panjang..
bukan bertujuan untuk melarikan diri..
tapi cuti sebab family matters..
paling penting balik jengok mak sendiri,
pastu makan kenduri kawen adik ipar..
alhamdulillah part2 kenduri dah settled..
tapi part mak aku tu..tataulah bila mak aku nak lega..
kesian tengok mak aku pulun nak bangun tengok cucu2 dia..
nanti raya la pulak baru balik..
kang balik kerap2, cuti banyak2 hari ada pulak yang kena tempias kerja2 aku yang ditinggalkan ni..huhuhu..
haih..payah betoi laa..
padahal aku rasa aku jarang bercuti panjang..
time raya ja cuti seminggu..
dah dilayan macam bukan pekerja pulak..
minta maaflah kalau aku tak dapat perform sebaiknya..
aku dah cuba sebaiknya..

hari ni aku amek inisiatif sendiri, pi usha hospital kangar..
tengok apa depa buat dengan sistem aku tu..
alhamdulillah..ada jugak yang menenangkan hati aku..




3 comments:

  1. sabaq linda..
    kita sbg anak cuma bleh doakan smuanya selamat..
    aku ni dok kalut nk bg cucu..
    rasa puas sgt2 kalo dapat bg depa cucu...
    kena plak aku anak sulung.. harapan keluarga.. ekekekeke

    ReplyDelete
  2. oittt ang dh lama cuti, dah dah balik balik ahahhaa...

    ReplyDelete
  3. cuti memang tak akan cukup.. huhu....
    ceday...

    ReplyDelete

.