Thursday, April 19, 2012

Hadiah??



haaaaaaaaaaaaa... sapa-sapa rasa nak bagi hadiah kat aku tu buleh la usha2 benda ni ..
hahahahahahahahahaa..

iklan ini untuk en suami tersayang... mesti laki aku kata bini dia ni mintak macam2 kan!!..
nasib laaaa...
kalao dapat benda ni, mesti aku rajin masak tetiap hari!!
hahahahaha...
kompem tak tapau makanan kedai dah..
aku tau dah laki aku mesti takkan bagi punyalah benda2 alah ni..hahahaa
kecuali kalo dia dah jadi orang kaya baru@jutawan..
saja ja aku buat iklan2 ni rehatkan minda sat..

2 comments:

  1. serbey jgn tak serbey...utk umah baru nnt...

    ReplyDelete
  2. wahhh. semat la tngk...
    nak jugak

    ReplyDelete

.