Monday, December 9, 2013

anak dara kecik

patut la, asal pi shopping barang dapur, iris mesti cakap nak beli perfume..
hamboi pandai noo..nak beli mekap la macam2
termasuk ni dah  3 4 kali beli perfume budak2 tu dia dok wat koleksi kat umah,
pastu ada satu dia bagi kat kawan dia.
hahahaha...
pastu last week bok balik lipstick ni ha..
aku terjah la tanya dia, kot2 dia amik yang kawan dia punya,
iris ni kang suka2 ati amek barang orang..hahahaa..

sebelum ni iris dok suh aku belikan perfume untuk kawan2 dia..
hamboi2...ingat mama ni cop duit ka iris oii..

tengok ni lipstick ni..comell..kiut miut...
dia kata kawan dia bagi...harap2 betullah kawan dia bagi..


6 comments:

  1. Salam syalinda,terima kasih singgah ke blog k.atie...Anak dara skrg mmg pandai bergaya...Tu dia!habih dah lipstiknya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm kak atie, tu lah budak2 sekarang kan...hahhaa

      Delete
  2. haha..nasib baik ada tu..kalau digodeknya makeup mama dia..lagi haru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Kamsiah, sebelum ni pun ada jugak la dia godek lipstick mamanya..hahahaha...hancoqq dikerjakan

      Delete
  3. Hahha...comell mekap2 Iris ni... tak sabo plak nak ada anak pompuan mcm iris..msti comel Iris pkai mekap ye...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atie, apalagi sila rancang untuk adik Pa'e..kekeke..
      Atie, iris pakai mekap dah macam opera cina..kahkahkah

      Delete

.