Friday, December 6, 2013

kisah kerja

alhamdulillah...
pejam celik pejam celik dari ahad malam aritu..
ni hari ni dah jumaat..

minggu ni minggu kerja sampai lebam..
semalam berpinar mata..sampai ke senja dok gigih update data kastam ni..
sampai ke hari ni..
berkat sambil dok update data tu aku dok baca 
rabbi yassir wala tu assir, rabbi tammim bilkhoir..
tetiba pagi ni, tingggggg...allah swt hadirkan seseorang untuk membantu..
alhamdulillah...
bayangkan lah berjuta2 data oiii..import export bagai...
sampai senja semalam aku dah berjaya buat 1/4
pagi ni dah 1/2,
pastu datanglah orang yang bermurah hati membantu..
semogaaa allah swt murahkan rezeki dia..amin..

so dapatlah aku redakan mata yang berpinar aku ni kejap..
malam ni aku bawak anak2 kejap datang opis...
ada kerja jugak kejap...
kejap jaa sayang2 mama...
tapi anak2 aku memang excited habis 
kalo nak datang opis aku ni..
hahahhaa..hari2 kalau boleh rela ke opis dari ke sekolah..
macam2 laa anak2 aku ni..

okeylah, semoga hari jumaat ni kita diberikan Keberkatan...
dan semoga mangsa2 banjir dipermudahkan segalanya, semoga air cepat surut..
aminnn...

gambaq ihsan gugel


10 comments:

  1. so sweet..bertabahlah la ye kak....our team pun dah start OT ni....
    hujung2 tahun ni la tiba2 banyak keje kan kan...awal2 xde keje lak...
    bru nak feeling2 hunnymadu di hujung tahun....stress guwe!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi kuya, ujung2 tahun ni pulak macam2..sampel 2014 pulok..huwaa..hak sampel 2013 pun tak berapa nak betoi...
      marilah kita menabahkan diri...lepas setel ni buleh jenjalan tengok wayang...kahkahkah

      Delete
  2. Moga dipermudahkan urusan dan berdoa utk mangsa2 banjir..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. selamat hri jumaat pacat...wei aritu ter tak bayaq lagi utang hang..wakakaka..ingat nanti jumpa lain..nak bagi baju sekali

      Delete
  4. I pun nak amalkan la baca "rabbi yassir wala tu assir..."... tu Linda.
    Kakak I dah pesan dari itu ari.... I je yg asyik lupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, ustazah cakap bagus amalkan doa tu..hehhee..
      marilah sama2 kita mendapat manfaat darinya..aminn

      Delete
  5. busy bee betul, buat kerja jangan sampai lebam ok, mata tu nak pakai lama. moga kerja u lebih lancar :)

    ReplyDelete

.