Monday, December 16, 2013

kerja kerja kerja....

tadi sedang2 bersenang lenang buat kerja 20 km sejam...
pastu dapat call suh turun bawah...aras 2...
macam manalah aku buleh lupa,
 esok start audit surveilance isms kat opis..
huwaaa...
aku kan ketua penyemak dokumen terhebat di abad ini...
jadik bertungkus lumus la sampai lewat petang readykan mana2 yang patut..team2 pelaksana dah all out...
kesian tengok muka depa...
pastu aku bok balik softcopy nak upload dalam system...
gigih makan kenyang2, siap minum susu full cream bagai...
dah pujuk2 anak2 aku jangan kacau mama depa ni...

sekali upload document...
 system error...rizalllll....camnoo ni weiiii...rizal oii...
aku sms and tepon si rizal ni pun tak berbalas....
keluar error controller... kalau ada source code bagai buleh la laki aku betulkan sikit2...
ini nampaknya esok pagi ja laa..mana sempat..
ada jugak tak brapa nak lelap tidoq ni...huwaa..

takpalah pasrah ja lahhh...
seb baik dokumen hardcopy dah tiptop..tapi
haruihlahh auditor nak tengok system, 
sah2 dah mention dalam dokumen..
pitam akuu esok...
berserah ja niii...harap2 esok kereta auditor lambat idop, jadik lambat lah dia sampai..
start 9.30 pagi kot2 pospon ke 11.30 pagi...
kira okeylah tuu..
sempat lagi aku nak suruh rizal insert back door ja lahhh...
aminn....

image gugel
image gugel


4 comments:

  1. Takpe Linda.... tido je lena2.
    Baca doa yg itu ari ..."rabbi yassir wala tu'assir...".
    Harap2 esok dipermudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ MM, pagi ni awal giler datang opis, pecah rekod...huahuahuaha...harap2 semuanya dipermudahkan..amin

      Delete
  2. perghh....gigih.....kalau kita ni la...confirm ketar lutut n dah tak berpijak di bumi yang nyata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungguhnyaa...ketaq gila dah ni...stress haku...rizal and the geng pun tak sampai2 lagi..uwaa

      Delete

.